Saturday, October 31, 2009

Even ventileren....

O man, wat zijn Indiers soms toch ook irritante mensen. Komt er een supervisor van een van onze locatie omdat ie problemen heeft. Dus bel ik met onze client om zijn kant van het verhaal te horen. Krijg ik een woordenvloed van onverstaanbaar Indiaas engels over me heen. Dus vraag duidelijk aan die man om rustig te praten. Dit houdt die man twee zinnen vol en rammelt dan weer door in onbegrijpbare kreten. Naja, wat een gedoe heey. Het frustreert me wel hoor maar ik sla me er door. Uiteindelijk heb ik niet het idee dat er iets zinnigs uit is gekomen. Ik moet gewoon nog leren omgaan met Indiers. Rare jongens zijn het. Maar aan de andere kant ook wel veel spanning aan mijn hoofd hoor. Het werk is wel een uitdaging maar niet makkelijk. Ik begin nu ik ook echt in de organisatie aan het werk ga dat er echt een gebrek aan organisatie en samenwerking is. Naja. beste beentje voor. Ik ga er voor. Bid maar voor rust in mijn hoofd. Alle lof aan God!

No comments:

Post a Comment